In Malawi

18 mei 2019 - Rumphi, Malawi

Nou het internet is hier bedroevend slecht dus ik denk niet dat we nog heel veel op de reislog gaan zetten de komende tijd maar hier een kort verslag van de afgelopen dagen.

Na een prima verlopen reis zijn we donderdagmiddag aangekomen in Rumphi bij het Matunkha Centre.

Gisteren zijn we naar Vwaza Marsh geweest. Daar hebben we nijlpaarden, (1) olifant, everzwijnen, impalas, bavianen gezien. Daarnaast waren onze huisjes ook voorzien van de nodige beesten. Ik moest een vogel verjagen uit mijn huisje en Tini een kikker uit de wc van hun huisje...

Laat in de middag hebben we een rondrit gemaakt met de auto van Tiem. Erg mooi alleen bleek dat tijdens onze afwezigheid er een stuk of 9 olifanten langs onze huisjes waren gelopen. Kleinigheidje hou je.

Dit was dus tijdens onze afwezigheid:

IMG-20190518-WA0017

Inmiddels weer terug op het Matunkha Centre. Even een biertje op zaterdagavond en en in de gelegenheid om een verhaaltje te schrijven...

Wordt (afhankelijk van het internet) weer vervolgd.