In Kenia, laatste vlucht nog naar Amsterdam

30 mei 2019 - Nairobi, Kenia

Inmiddels aangekomen op de luchthaven van Kenia.

Wat een fantastische reis hebben we gehad. We hebben het werkelijke leven van Malawi mogen bekijken. En daarbij ook mogen zien hoe Tiem en Ineke via diverse initiatieven levens (van wellicht duizenden) mensen in positieve zin beïnvloeden.

Daarnaast ook de schoonheid van de natuur (met bijbehorende wilde dieren) mogen zien. Met als kers op de taart de 4 safari's in South Luangwe. Daar hebben we al het enige van laten zien.

De laatste stand van zaken is dat we vandaag terug gereden zijn naar Lilongwe. Onderweg kwamen we, door de scherpe blik van Tiem, nog een kameleon tegen. Onderweg was uiteraard ook weer het nodige te zien.

In Lilongwe hebben we de souvenirmarkt bezocht. Door Tini's onderhandelingsvermogen nog wat kleine koopjes kunnen doen. Helaas is de koop van 2 bieropeners en 2 magneten voor op de koelkast gestrand op een verschil van 2000 kwacha (ondertekend €2,35). Toch balen want en bieropener had me nog wel gepast...

Om 7 uur (Nederlandse tijd) vliegen we terug naar Nederland. Als alles volgens planning verloopt komen we daar om tien voor vier aan. Dan zit de vakantie er weer op.